Αρχική / ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ / Συχνές ερωτήσεις προΐόντων / Πλυντήρια Πιάτων
Πλυντήρια Πιάτων
1)Η συσκευή μου εμφανίζει κωδικό Ε2! |
Ελέγξτε την παροχή νερού και την σωλήνα παροχής νερού μήπως έχει φράξει. |
2)Η συσκευή μου εμφανίζει τον κωδικό dr! |
Ελέγξτε εάν η πόρτα της συσκευής έχει ασφαλίσει σωστά |
3)Η συσκευή μου αφήνει στίγματα στα ποτήρια και τα πιάτα μου! |
Ελέγξτε την ποσότητα λαμπρυντικού ανάλογα με την σκληρότητα του νερού της περιοχή σας. Υπάρχει ρυθμιστής ποσότητας. Ανατρέξτε στις οδηγίες χρήσης της συσκευής |
4)Βρίσκω νερό στο εσωτερικό κάτω μέρος της συσκευής μετά το πέρας της πλύσης! |
Ελέγξτε το φίλτρο στο εσωτερικό κάτω μέρος, το σωλήνα αποχέτευσης της συσκευής και την αποχέτευση του χώρου μήπως έχει φράξει. |
5)Ακούγεται θόρυβος κατά τη λειτουργιά πλύσης! |
Κάποιο σκεύος εσωτερικά δεν είναι τοποθετημένο σωστά στη σχάρα της συσκευής ή είναι πολύ ψηλό και εμποδίζει στο κινητό μέρος της συσκευής. Διακόψτε το πρόγραμμα και αλλάξτε θέση στα σκεύη |
6)Η συσκευή μου δεν βγάζει τα νερά! |
Ελέγξτε το φίλτρο εσωτερικό κάτω μέρος της συσκευής για υπολείμματα και το σωλήνα αποχέτευσης της συσκευής για τυχόν τσάκισμα. |
7)Υπάρχουν κηλίδες σκουριάς στα μαχαιροπήρουνα μου! |
Τα σκεύη με το πρόβλημα δεν είναι ανοξείδωτα. Σε περίπτωση συμπλήρωσης αλατιού θα πρέπει πάντα να γίνεται η γρήγορη πλύση με άδειο κάδο. |